Pozdravljeni učenci,
teden dni drugačnega pouka je za nami. Učiteljice angleščine verjamemo, da smo bili uspešni, seveda pa se bomo učili vsi skupaj še naprej. Potrudile se bomo, da ne boste preobremenjeni z nalogami, zato resnično želimo, da opravite to, kar bomo za vas objavile na spletni strani šole ali v spletni učilnici (Alenka Juršnik). Kot ste lahko zasledili na spletu vas tudi pozivamo, da si uredite dostop do eAsistenta (prijavijo vas starši, navodila so objavljena na spletni strani šole), tako boste lahko dostopali do spletne učilnice Xooltime, v kateri bo potekal pouk na daljavo.
V primeru vprašanj in nerazumevanju navodil se lahko obrnete na vaše učiteljice angleščine:
Spremljajte spletno učilnico na: https://padlet.com/gkv7visecp/hylzpf3d65fl
Ne moremo usmerjati vetra, lahko pa prilagodimo jadra. Upamo, da boste pri svojem samostojnem delu uspešni. Verjamemo v vas!
vaše učiteljice angleščine
1. teden
2. teden
3. teden
4. teden
5. teden
6. teden
7. teden
8. teden
9. teden
10. teden
11. teden: 1.-5. 6. 2020
1. ura: Irregular verbs
1. ura: Coldplay
2. ura: My favourite band
3. ura: Vaje v delovnem zvezku
8.r DODATNI POUK – 5. učna ura: PRESENT PERFECT TENSE – READING COMPREHENSION
1. ura: We have been here for hours!
2. ura: Present perfect + for and since
3. ura: Who is it?
5. učna ura – DOPOLNILNI POUK 8. razred: UTRJEVANJE: PRESENT PERFECT + EVER, NEVER, JUST
1. ura: Experiences
2. ura: Present perfect + ever, never, just
- Napiši naslov Present perfect + ever, never and just. Iz učbenika na strani 81 prepiši vse na modri podlagi (naloga 3 in 5).
- Poglej si dva kratka posnetka na spodnjih povezavah. Pomagala ti bosta razumeti uporabo Present perfect + ever, never in Present perfect + just.
- Nadaljuj delo na strani 81, v učbeniku. 4 A: Make true sentences using I have…. or I have never….. / Pri nalogi 4 zapiši resnične stavke I have… ali I have never…/
- Naloga 6: Ask and answer / Napiši vprašanja in odgovore z JUST. Vprašaj (na žalost samega sebe) kaj se je pravkar zgodilo in odgovori na vprašanje.
- Reši vse naloge delovnem zvezku, na strani 58.
3. ura: Present perfect + ever, never, just – Utrjevanje
Dodatni pouk, 4. ura: DESTROY vs. PRESERVE THE ENVIRONMENT
1. ura: Utrjevanje snovi
2. in 3. ura: Preverjanje znanja
4. učna ura – DOPOLNILNI POUK 8. razred
Prvomajske počitnice
6. teden:
1. ura: Have you finished your homework?
3. ura: Naredi extra exercises na strani 78. Naloge 1-3 ter nalogi 5 in 7 piši s celimi stavki. Nalogo 4 lahko narediš na lažji način in sicer tako: 1.b,2d…. Pri šesti nalogi zapiši samo slovenski prevod.
DODATNI POUK 8. razred – 3. učna ura
1. ura: Changes in our modern life
2. ura:Housework
3. učna ura – DOPOLNILNI POUK 8. razred
Na spletni povezavi spodaj vadi tvorbo časa Present perfect tense. Klikni ‘check’ in preveri svoje rešitve.
https://www.perfect-english-grammar.com/present-perfect-exercise-4.html
1. ura: Our changing world
2. ura: PRESENT PERFECT SIMPLE
3.ura (4.teden)
Tvoja naloga danes je, da narediš nekaj spletnih vaj za čase, ki si se jih do sedaj naučil. REŠITVE si sam sproti preveri.
Obišči naslednje spletne strani in vadi:
https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/future.htm
https://www.perfect-english-grammar.com/past-simple-past-continuous-exercise-1.html
https://www.perfect-english-grammar.com/present-simple-present-continuous-1.html
DODATNI POUK 8. razred – 2. učna ura
Odpri povezavo: https://agendaweb.org/verbs/present_perfect-tense-exercises.html in rešuj
vaje za Present Perfect Tense. Klikni ‘check’ in preglej rešitve.
2. učna ura_DOPOLNILNI_8.r_future
1.ura
- Danes boste najprej ponovili vse tri oblike nepravilnih glagolov. Če se tretje oblike nepravilnih glagolov še niste naučili, je sedaj skrajni čas za to. Najdete jih na strani 127 v učbeniku. Morali jih boste znati letos in drugo šolsko leto. Predlagam postopno učenje npr. 10 glagolov se naučit en dan. Naučiti se je potrebno pravilno izgovorjavo in prav tako pravilen zapis. Velikokrat se pojavljajo težave, ker napačno zapišete nepravilne glagole.
- Na strani 67 v učbeniku naredite nalogo 3.1 in 3.2 (will, might and probably). Obe nalogi s celimi stavki prepišete v zvezek.
- Na spletni strani poslušaj zanimiv tekst o Londonu: https://www.youtube.com/watch?v=16ztSXkbquo – London 10 things you need to know about London.
- Nato pa na strani 69 v učbeniku preberite tekst Shopping in London. Če kakšne besede ne razumete jo prepišete v zvezek in poiščete prevod na spletnem slovarju: https://sl.pons.com/prevod.
- Pa za danes še ena lahka naloga, ki vsebuje vse tri oblike nepravilnih glagolov. Nalogo prepišete v zvezek in rešite.
Irregular verbs. Fill in all the gaps
(ZA)PUSTITI ____________ ______________ _________________
POVEDATI ____________ ________________ ________________
(Z)GRADITI ____________ ________________ ________________
BITI ____________ _____________ _______________
BOJEVATI SE ______________ _______________ _________________
BOLETI, RANITI ____________ _______________ ___________________
BRATI ____________ _______________ __________________
DATI ______________ _________________ _______________
DOBITI ___________ ________________ _________________
DRŽATI _________ ____________ ________________
2.ura
- Najprej za ponovitev naredite na strani 48 v delovnem zvezku naloge 1, 2 in 3.
- Nato vadite vse tri oblike nepravilnih glagolov s pomočjo spletnih strani:
- https://quizlet.com/457532022/nepravilni-glagoli-flash-cards/?x=1qqt
- https://quizlet.com/457534894/nepravilni-glagoli-flash-cards/?x=1qqt
- https://quizlet.com/458749745/nepravilni-glagoli-druga-in-tretja-oblika-enaki-1-komplet-flash-cards/?x=1qqt
- Danes začnemo z novo enoto Achievements. Naslov si zapiši v zvezek. Reši nalogo na spletu. Ta naloga vsebuje novo besedišče. Najprej vsem besedam dodaj angleški prevod, na koncu lahko vse preveriš, če imaš prav. Nato pa vso to novo besedišče prepiši v zvezek.
Lep vikend in obilo užitka pri učenju nepravilnih glagolov, drug teden bomo imeli veliko vaj za čas Present Perfect Simple.
4. ura: Utrjevanje – COMPOUND NOUNS
- Učenci si prepišejo in rešijo delovni list
5. ura: EXPRESSING YOUR IDEAS – My future prediction
Rešitve (4.učna ura)
1.daybreak 2.dishwasher 3.heartbeat 4.homework 5.honeymoon 6.horsepower 7.jellyfish 8.leftovers 9.lighthouse 10.sideburns 11.sidewalk 12.eyelid 13.egghead 14.bedtime 15.billboard 16.bulldog 17.softball 18.crossroad 19.handbag 20.tugboat 21.rattlesnake 22.toadstool
- Učenci napišejo esej z naslovom: My future predictions.
Navodila: What will life be in the future? What sort of things will we be able to do? What are your hopes? What are your worries about the future?
- Podrobnejša navodila so na strani 63 v učbeniku.
- Eseje oddate svojemu učitelju ob vrnitvi v šolo.
6.ura – EXTRA EXERCISES
- Učenci naredijo Extra exercises na strani 64.
- Učenci pišejo s celimi povedmi, ne pa npr. 1.c, 2.a….
- Naredijo vse naloge od 1, 3-7.
Nalogo 2 izpustite, If stavke obravnavate šele v devetem razredu.
- Rešitve bodo priložene pri naslednji nalogi
1. teden: Torek 2. ura 3. ura
- RAZRED – 1.ura
TECHNOLOGIES OF THE FUTURE
- Učenci si preberejo tekst (Technologies of the future) na strani 62 v učbeniku.
- Prepišejo ali prilepijo si novo besedišče.
- Naredijo nalogi B in C na strani 63.
Rešitve za naloge bodo dodane pri naslednji učni uri.
TECHNOLOGIES OF THE FUTURE
ENGLISH | SLOVENE |
accelerator pedal | pedal za pospeševanje (gas) |
affect | vplivati |
artificial intelligence | umetna inteligenca |
average | povprečen |
babysitter | varuška |
bomb disposal | odstranjevanje bomb |
brake pedal | pedal za zavore |
charge | napolniti |
coffee maker | kavomat |
computer chip | računalniški čip |
create | ustvariti |
destination | cilj potovanja |
develop | razviti |
distant | oddaljen |
electric current | električni tok |
environment | okolje |
expert | strokovnjak |
explore | raziskovati |
headphones | slušalke |
motorway | avtocesta |
plant | rastlina |
predict | napovedati |
repetitive | ponavljajoč |
solar power | sončna energija |
steering wheel | volan v avtu |
store | skladiščiti |
wave power | energija morja (valov) |
wind power | veterna energija |
TECHNOLOGIES OF THE FUTURE, VAJE DELOVNI ZVEZEK
Rešitve (1.učna ura)
Naloga B
1 No, he wasn’t.
2 No, they weren’t.
3 In coffee makers, fridges, washing machines, cameras and phones. 4 Yes, it will.
5 On a hard disk in a computer’s memory.
6 Because it will be much stronger and will last much longer. (It will be able to survive a nuclear explosion and temperatures of 1000˚C, and it will last for more than a million years.)
7 They won’t need a driver – a computer will control them with the help of a video camera, special sensors and radar.
8 Because they probably won’t need petrol or diesel.
9 Because photosynthesis produces electrons and we might be able to use these to create an electric current.
Naloga C: 1: b 2: c 3: a 4: a
TECHNOLOGIES OF THE FUTURE – DELOVNI ZVEZEK
- Učenci si še enkrat preberejo besedišče na strani 62.
- Naredijo nalogi 1 in 2 v delovnem zvezku na strani 46.
- Rešijo delovni list.
- RAZRED – 3.ura: COMPOUND NOUNS
Rešitve (2.učna ura)
1 Naloga 1 b 2 a 3 a 4 c 5 c 6 b 7 b 8 a 9 c 10 b 2 Naloga (Suggested answers): 1 Oči, mi podaš sol in poper? 2 A: Kaj boste za glavno jed? B: Ribo s krompirčkom, prosim. 3 Če ne bom ujel zadnjega avtobusa, ne bom mogel priti domov. 4 A: Pogrešal/-a bom Lizo, če se bo odselila v Avstralijo. B: Nikoli ne veš. Morda pa ne bo šla. |
Delovni list (rešitve) 1 Naloga 1 constructed 2believe 3 prediction 4 nowadays 5 chips 6 coffee 7 machines 8 phones 9 computers 10 distant 11 repetitive 12 tasks 13 disposal 14 store 15 hard disc |
Delovni list (rešitve) 2 Naloga far – DISTANT a device that makes a car go faster – ACCELERATOR unnatural – ARTIFICIAL destroying a bomb- BOMB DISPOSAL somebody who knows everything about something- EXPERT liquid that makes our cars run – PETROL and DIESEL Monotonous, repeating itself many times – REPETITIVE a process in plants that changes light into food – PHOTOSYNTHESIS |
3 Naloga
|
COMPOUND NOUNS – SESTAVLJENI SAMOSTALNIKI
- Učenci si preberejo razlago
- Učenci naredijo nalogo 3 A in B nalogo na strani 63 v učbeniku.
- Prepišejo si dodatno besedišče na strani 124 (Compound nouns). Napišejo si besedo v angleščini in dodajo slovenski prevod.
- Naredijo vajo 3 v delovnem zvezku na strani 46.
Sestavljeni samostalniki v angleščini
Načeloma so sestavljeni iz dveh delov. Prvi del določa drugega, torej nam pove, za kakšno stvar gre, jo natančneje opiše. Pogosto se zgodi, da imajo sestavljeni samostalniki pomen, ki je drugačen, bolj specifičen od tistega, ki ga imata dve enaki besedi, ki pa sta ločeni.
Oglejmo si najprej nekaj primerov.
Prvi del: tip ali namen Drugi del: kdo ali kaj Sestavljen samostalnik
Police man policeman
Boy friend boyfriend
Fish tank water tank
Dining table dining-table
Opazili ste lahko, da se sestavljeni pridevniki lahko pišejo kot ena beseda, kot beseda z uporabo vezaja ali kot dve ločeni besedi. Jasnih pravil tukaj ni. Načeloma se ravnamo po pravilu, da večino sestavljenih samostalnikov pišemo kot eno besedo, ostale pa z dvema ločenima.
Sestavni deli zloženih samostalnikov so lahko različni.
SESTAVLJENE STRUKTURE
samostalnik + samostalnik
bedroom
motorcycle
samostalnik + glagol
rainfall
haircut
samostalnik + prislov
hanger-on
passer-by
glagol + samostalnik
washing machine
driving licence
swimming pool
pridevnik + samostalnik
greenhouse
software