Zgodovina

1. teden
2. teden
3. teden
4. teden
5. teden
6. teden
7. teden
8. teden
9. teden

10. teden: 25. 5. do 29. 5. 2020

7. razredi – 28. 5. 2020 (2 uri)

Sedmošolci, pozdravljeni!

Upam, da ste v preteklem tednu pridno sledili navodilom, izvedeli kaj novega in si kaj zapomnili. Ne pozabite, rok za oddajo naloge za oceno je 28. 5. 2020.

Vaše odzive skozi tedne pouka na daljavo bom upoštevala pri zaključni oceni ob koncu šolskega leta. Vsak zase dobro ve, kako odgovorno je opravljal svoje obveznosti ter koliko truda je vložil v svoje delo.

Ko se srečamo v šoli, bomo vso učno snov pregledno ponovili, kaj neznanega razjasnili … ne skrbite.

Navodila za delo

Če imaš kakšno vprašanje, morda česa ne razumeš, se obrni name.

Uspešno delo vam želim

učiteljica Sabina Žnidar

9. teden: 18. 5. do 22. 5. 2020

7. razredi – 21. 5. 2020 (2 uri)

 

Sedmošolci, pozdravljeni!

Še dober mesec dni nas loči do zaključka šolskega leta. Upam, da še premorete toliko delovne vneme, da boste sledili navodilom teh nekaj tednov. Ne pozabite, rok za oddajo naloge za oceno je 28. 5. 2020.

V preteklem tednu ste spoznali Karantanijo, prvo samostojno državno tvorbo na ozemlju vzhodnih Alp. Spoznali ste poseben obred ustoličevanja, za boljše razumevanje učne snovi pa ste si ogledali posnetek.

Danes nadaljujemo z obravnavo učne snovi. Navodila

Če imaš kakšno vprašanje, morda česa ne razumeš, se obrni name.

Vse dobro vam želim

učiteljica Sabina Žnidar

8. teden: 11. 5. do 15. 5. 2020

7. razredi – 14. 5. 2020 (2 uri)

Sedmošolci, pozdravljeni!

Če ste v preteklem tednu pridno opravili delo pri zgodovini, ste ponovili in utrdili učno snov zadnjih tednov pouka na daljavo. Dobili ste tudi navodila. Naloge zbiram do 28. 5. 2020. Potrudite se in upoštevajte zapisana navodila, saj boste pridobili oceno.

Danes nadaljujemo z obravnavo učne snovi. Vem, da pripravljate svoje naloge, zato sem vam za danes pripravila zapis. Prepišite v svoj zvezek, na koncu pa imate ponujenih nekaj povezav različnih virov (branje, ogled …).

Zapis v zvezek

Če imaš kakšno vprašanje, morda česa ne razumeš, se obrni name. V tem tednu mi ne pošiljaš v vpogled, ker si samo prepisal/-a, bral/-a, si ogledal/-a.

Uspešno in ustvarjalno delo vam želim

učiteljica Sabina Žnidar

7. teden: 4. 5. – 8. 5. 2020

7. razredi – 7. 5. 2020 (2 uri)

Sedmošolci, pozdravljeni

 v mesecu maju, mesecu , ko bo potrebno pridobiti kakšno oceno. Verjamem, da se boste potrudili in uspešno zaključili šolsko leto. Čaka pa vas še kar nekaj dela in preizkušenj, kajne? Skupaj bomo zmogli.

V prvem delu najprej preveri, če si opravil/-a vse obveznosti preteklih tednov, mi morda česa nisi poslal/-a v vpogled, se morda še kdo ni odzval mojemu vabilu …

Ustno ponovi učno snov preteklih tednov pouka na daljavo – ponovimo.

Če težav z odgovori nisi imel/-a, je cilj dosežen.

Vprašanja o zadnjih učnih vsebinah imate zapisana v svojih zvezkih in ste nanje že odgovarjali ustno (na koncu učne snovi – ponovimo; Preseljevanje ljudstev, Frankovska država, organizacija srednjeveške družbe …).

V prihodnjem tednu nadaljujemo z obravnavo novih učnih vsebin. Hiteli ne bomo.

POMEMBNO:

 Pripravila sem navodila za izdelavo naloge, ki bo za oceno. Dobro preberi vsa navodila in preglej gradivo, s katerim si lahko pomagaš. Če v navodilih česa ne razumeš, mi lahko zastaviš vprašanje.

Navodila

Naredi si načrt, malo pobrskaj med knjigami, ki jih imaš doma …

Da bi vestno, odgovorno in uspešno opravljali šolske obveznosti

želim Sabina Žnidar

Prvomajske počitnice

6. teden: 20. 4. – 24. 4. 2020

7. razredi – 23. 4. 2020 (2 uri)

Sedmošolci, pozdravljeni

v tednu pred prvomajskimi prazniki. Že kaj pogrešate šolo, sošolce, učitelje, pouk v živo … Moram priznati, da jaz zelo. Kako enostavneje je učno snov razložiti vsem naenkrat, priskočiti na pomoč, se z vami pogovarjati … Vsega tehnologija ne more nadomestiti, kajne?

 

V prihodnjem tednu vam bom posredovala smernice za izdelavo referata, ki bo, seveda, za oceno. Med prvomajskimi prazniki boste lahko malce razmislili o vsebini svoje naloge. Verjemite, ne bo težko.

V preteklem tednu ste spoznali, kako je nastajala nova Evropa. Seznanili ste se z novima državama in ju pobliže spoznali.

Danes boš spoznal/-a novo družbeno ureditev srednjega veka – FEVDALIZEM (fevdalna družbena ureditev). V fevdalizmu je bil družbeni položaj deden. In kako je fevdalizem oblikoval novo evropsko družbo? Uspešen boš, če boš poznal odgovor na to vprašanje.

 

Današnji  naslov učne ure je …

                   … KAKO JE BILA ORGANIZIRANA SREDNJEVEŠKA DRUŽBA

Najprej preberi besedilo v SDZ-ju, stran 70 – 72.

Za lažje razumevanje prepiši v zvezek naslednje besedilo.

 

Na koncu tabelske slike imaš vprašanja, na katera moraš znati odgovoriti ustno. Bo šlo?

 

Reši nalogo 2 na strani 71 ter nalogo 3 na strani 73.

 

RAZMISLI: V čem se je fevdalna družba razlikovala od današnje?

 

Preberi ZANIMIVOST: (ne prepisuj)

  • Na današnjem slovenskem ozemlju so imeli največje gospostvo škofje iz Freisinga. Obsegalo je kar 500 km2 zemljišča na območju Škofje Loke. Leta 1160 je na njem živelo 2300 prebivalcev, od tega jih je ena tretjina prišla od drugod.

 

ZA RADOVEDNE v reševanje (tiste, ki se želite preizkusiti):

  • Na povezavi http://radoved.si/opis/17 Zgodnji srednji vek 1 – vstopi (poišči Frankovski tip fevdalizma – klikni), beri in rešuj naloge.

Lahko rešuješ tudi ostale naloge iz srednjega veka, saj s tem utrjuješ svoje znanje.

 

POMEMBNO: Sporoči mi, kako si bil/-a uspešen/-na (znidar.sabina@gmail.com)

                         Ne pozabi na IME, PRIIMEK in RAZRED.

Da bi bili srečni, uspešni in zdravi še naprej

želim Sabina Žnidar

5. teden: 14. 4. – 17. 4. 2020

7. razredi – 16. 4. 2020 (2 uri)

Sedmošolci, pozdravljeni!

Z vprašanjem, kako vam poenostaviti delo, da bi vsi uspešno in brez pomoči staršev opravili svoje naloge, se ukvarjam že peti teden. Veste, da si zapomnimo približno 90 % tega, kar sami naredimo? Verjetno tudi vi ugotavljate, da je biti v šoli, biti pri pouku – lepo, enostavno, je privilegij …  Slovenski pregovor pravi, da ne vemo, kaj imamo, dokler ne izgubimo.

 

V preteklem tednu smo prešli na novo poglavje in danes bomo z delom nadaljevali. Ena ura je namenjena obravnavi nove snovi, drugo uro pa boš samostojno ponovil/-a osvojeno snov današnjega dne.

Vprašanja za celoten sklop rimske zgodovine že imate, ste že odgovarjali in mi pošiljali sproti (kdor nima, naj poišče – objavljena gradiva preteklih štirih tednov – klik na spletno stran šole, pouk na daljavo, razred, predmet).

 

Danes boš spoznal/-a, kako so selitve ljudstev spremenile Evropo, saj so rimski imperij poselila nova ljudstva, kako je nastajala nova Evropa in katere države so obstajale v Zahodni Evropi.

Si si ogledal/-a kratko oddajo na omenjeni povezavi v preteklem tednu? Če ne, si jo oglej.

                    Današnji  naslov učne ure je …

… PRESELJEVANJE LJUDSTEV – NASTAJANJE NOVE EVROPE

Da ti bo lažje in da se ne mučiš z odgovori na vprašanja, sem tokrat pripravila zapis. Tvoja prva naloga je, da prepišeš naslednje besedilo.

Preberi ZANIMIVOST: (ne prepisuj)

  • Germanska plemena so dala imena mnogim pokrajinam v Evropi, npr. Anglija je dobila ime

   po Anglih, Andaluzija po Vandalih …

  • Središče Vzhodnorimskega cesarstva je bil Konstantinopel (današnji Instanbul v Turčiji).

  Pred napadalci ga je varovalo trojno obzidje, visoko 18 metrov.

 

V Zahodni Evropi pa sta po propadu Zahodnorimskega cesarstva (imperija) nastali KAROLINŠKA DRŽAVA IN PAPEŠKA DRŽAVA.

Odpri svoj SDZ na str. 60 – 62 in preberi besedilo. V zvezek prepiši naslednje besedilo, na koncu pa imaš tudi vprašanja za utrjevanje znanja. Nanje odgovoriš ustno.

 

Vaje današnje učne snovi rešuješ in se preveriš na straneh 146 – 152:

  • Interaktivni samostojni delovni zvezek za zgodovino v 7. razredu na povezavi:

https://www.ucimte.com/?q=interaktivni_ucbenik_prost_dostop/1000102#/naslovnica

 

POMEMBNO: Sporoči mi, kako si bil/-a uspešen/-na (znidar.sabina@gmail.com)

                         Ne pozabi na IME, PRIIMEK in RAZRED.

                         Ne pošiljaj mi več, prosim, toliko prilog!
(nekateri pošljete v vpogled tudi tisto, kar ste imeli za prepisati ali kopije iz SDZ-ja)

 

Preberi ZANIMIVOST: (ne prepisuj)

  • Uradni naziv Karla velikega je bil “Karel, najbolj resnični Avgust, okronan od Boga, veliki, miroljubni imperator, ki vlada rimskemu imperiju”.
  • V času Karla Velikega se je uveljavila nova pisava, karolinška minuskula.

ZA RADOVEDNE v reševanje (tiste, ki se želite preizkusiti):

klikni, poišči ZGODOVINA– klikni, poišči Naselitev naših prednikov-klikni, poišči Preseljevanje ljudstev-klikni in preglej, preberi, rešuj …

Bodite uspešni, ustvarjalni, uživajte v druženju z domačimi in pazite nase.

Sabina Žnidar

4. teden: 6. 4. – 10. 4. 2020

7. razredi – 9. 4. 2020 (2 uri)

Sedmošolci, pozdravljeni

v novem delovnem tednu. “Pričakujem vaš odziv, naloge v pregled”…  mnogi niste vzeli resno, niste se odzvali. Skrajni čas je že, da pričnete vestno in odgovorno opravljati svoje obveznosti. To je edini način, da skupaj uspešno zaključimo šolsko leto, ki je letos, žal, prav posebno za vse nas.

Torej, veselo na delo! Uspelo nam bo!

Tisti učenci, ki ste mi opravljene naloge že poslali v pregled, vam tokrat ni potrebno, saj ste svojo nalogo uspešno opravili in dobili povratno informacijo o svojem delu. Ostali pa morate ta del še opraviti in poslati na naslov (znidar.sabina@gmail.com).

Prosim, da mi pri pošiljanju obvezno navedeš IME, PRIIMEK in RAZRED, saj poučujem vse učence od 6. do 9. razreda, teh pa je zelo veliko.

 

V preteklem tednu smo v dveh urah obravnavali novo učno snov. Tisti, ki nalog iz 3. tedna še niste opravili, vas to še čaka. Smo v velikonočnem času in učna snov Krščanstvo ravno sovpada s praznovanjem, običaji …

Ali si bil/-a pri reševanju nalog v SDZ uspešen/-na, preveri v rešitvah.

PONOVIMO

Se še spomniš …

učne snovi o Rimljanih na tleh današnje Slovenije (odgovarjal/-a si na vprašanja) ter Krščanstvu (dopolnil/-a  si miselni vzorec)? Če si delo opravil/-a sam/-a, si se s tem tudi že naučil/-a, si kaj zapomnil/-a.

Za ponovitev in utrjevanje snovi priporočam oddajo in odlomek iz filma na spodnjih povezavah (oglej si, ko boš opravil/-a današnje delo v celoti):

Danes nadaljujemo z novim zgodovinskim obdobjem, to je SREDNJI VEK.

SREDNJI VEK

je tisočletno obdobje v zgodovini Evrope po padcu Zahodnorimskega cesarstva leta 476. V tem času so vpadala v Evropo različna ljudstva, krščanstvo je doživljalo razcvet, na Arabskem polotoku pa se je razvil islam in se hitro razširil. Zgodovinopisje deli srednji vek na tri podobdobja:

  • zgodnji srednji vek,
  • visoki srednji vek in
  • pozni srednji vek

PRESELJEVANJE LJUDSTEV

V samostojnem delovnem zvezku, str. 56 – 59, si preberi učno snov, preglej vse slike z viri in seveda zemljevid na str. 57.

V svoj zvezek napiši zgoraj navedena naslova, prepiši besedilo pod naslovom SREDNJI VEK, nato pa v celih povedih, čim bolj izčrpno, odgovori na naslednja vprašanja:

  1. Kdaj in zakaj pride do preseljevanja ljudstev?
  2. Katera ljudstva so se preseljevala na območja rimske države?
  3. Pojasni posledice preseljevanja ljudstev.
  4. Opiši življenje Germanov.
  5. Opiši življenje Slovanov.
  6. Opiši življenje Hunov.

Najpomembnejši hunski vladar Atila je imel vzdevek “Bič božji“. Kaj meniš, zakaj?

Za lažje razumevanje današnje učne snovi si oglej oddajo na spodnji povezavi:

ZA RADOVEDNE v reševanje (tiste, ki se želite preizkusiti):

  • Interaktivni samostojni delovni zvezek za zgodovino v 7. razredu na povezavi:

https://www.ucimte.com/?q=interaktivni_ucbenik_prost_dostop/1000102#/naslovnica

klikni, poišči ZGODOVINA– klikni, poišči Naselitev naših prednikov-klikni, poišči Preseljevanje ljudstev-klikni in preglej, preberi, rešuj …

Prijetne praznične dni, ostanite zdravi in pazite nase

želim učiteljica Sabina Žnidar

3. teden: 30. 3. do 3. 4. 2020 7. razredi

Sedmošolci, pozdravljeni

v 3. tednu pouka na daljavo. Ste se že privadili novemu načinu dela in si že znate razporediti obveznosti? Upam, da uspete šolske obveznosti opraviti sami, da ne obremenjujete staršev in imate kaj časa tudi zase. Če naletite na kakšno oviro, mi pišite (znidar.sabina@gmail.com). Tudi sama iščem načine, kako vam približati vsebine in poenostaviti delo, saj nikomur ni lahko. Skupaj bomo zmogli, kajne?

Tudi tokrat sem pripravila delo za dve šolski uri, po malce spremenjenem urniku. Osvojili boste bistvo pri posamezni snovi. Potrebuješ svoj SDZ 7 in pa povezavo do iRokus-a, kjer si lahko ogledaš vsebine na malo drugačen način. Podobno si delal/-a že v preteklem tednu.

Ko boš opravil/-a naloge, časa imaš dovolj, saj boš imel/-a predmet enkrat tedensko, mi pošlji v pregled (poslikaš in pošlješ na e-naslov) in si bom zabeležila. Tako bom spremljala tvoje delo, ti kaj svetovala.

 

1. URA

Danes boš spoznal/-a, zakaj je bilo današnje slovensko ozemlje pomembno za Rimljane.

RIMLJANI NA TLEH DANAŠNJE SLOVENIJE

  1. V samostojnem delovnem zvezku, str. 23 do 27, preberi učno snov in si oglej vse slike.

V zvezek zapiši zgoraj navedeni naslov in v celih povedih odgovori na naslednja vprašanja:

  • Kakšen je bil vojaški pomen vzhodnoalpskega ozemlja za Rimljane?
  • Kdaj so si Rimljani podredili vzhodnoalpski prostor?
  • Katere so bile najpomembnejše rimske naselbine na vzhodnoalpskem prostoru?
  • Pojasni vlogo trgovine.
  • Po kopanju katere rude je bilo poznano slovensko ozemlje?
  • Poimenuj najbolj poznane kulturne spomenike iz rimske dobe.
  • Kateri spomeniki, povezani z različnim verovanjem, so se ohranili?
  1. Reši naloge v svojem SDZ, str. 23 do 27. Pomagaj si z besedilom.

ZA RADOVEDNE:

  • Pojdi na interaktivni SDZ (na spletni strani www.iRokus.si, saj je odprto za vse in se prijavi) Raziskujem preteklost 7, 2. del – klikni nanj (takšen, kot ga uporabljamo v šoli), na straneh 23 do 27 klikaj z miško na ustrezne znake (preberi ali si oglej posnetek; na str. 25 poišči mesto EMONA – v 3D tehnologiji in si oglej). Katero mesto je to danes?

2. URA

Tokrat boš odkrival/-a, kako se je krščanstvo širilo po rimskem imperiju, kako je vplivalo na rimsko kulturo in ob koncu znal/-a pojasniti, zakaj je krščanstvu uspelo, da je postalo prevladujoča vera.

France Prešeren je v svoji pesnitvi, Krst pri Savici, pisal o pokristjanjevanju na slovenskih tleh v 8. stoletju. Opisal je bojevanje med kristjani in poganskimi Slovani (pogan je oseba, ki ne priznava Jezusa Kristusa za boga). Če utegneš, preberi.

 

ZAČETKI IN ŠIRJENJE KRŠČANSTVA

Zopet delaš s pomočjo interaktivnega samostojnega delovnega zvezka na spletni strani iRokus-a. Kdor ne more ali ne zna, dela po svojem samostojnem delovnem zvezku.

  1. Na spletni strani iRokus.si se prijavi – poišči samostojni delovni zvezek Raziskujem preteklost 7, 2. del – klikni nanj (takšen, kot ga uporabljamo v šoli); na straneh 28 do 32 klikaj na posamezne znake (oglej si slike, zemljevid, raziskuj, poslušaj posnetek o krščanstvu … preberi). Si uspel/-a?
  2. Na straneh 28 do 32 beri učno snov in sproti rešuj naloge. Beri z razumevanjem in zapiši pravilen odgovor.
  3. V zvezek zapiši zgoraj navedeni naslov in odpri samostojni delovni zvezek na strani 32. V obliki miselnega vzorca, kot je prikazan na tej strani spodaj (glavne veje so Jezus Kristus, apostoli, nauk, širjenje, preganjanje, uveljavitev), lahko tudi po točkah, v svoj zvezek zapiši glavne značilnosti krščanstva.

Znati moraš razložiti pojme: MESIJA, APOSTOLI, KATAKOMBE, MONOTEIZEM, POLITEIZEM, MILANSKI EDIKT, SVETO PISMO

Pričakujem vaš odziv, naloge v pregled …

 

ZA RADOVEDNE:

  • Na www.iRokusPlus.si klikni na Moja i Zbirka, poišči učbenik Zgodovina 7 – klikni in raziskuj interaktivne in multimedijske vsebine iz rimske zgodovine.
  • Na povezavi http://radoved.si/vsebine#zgodovina poišči Naši kraji v prazgodovini in antiki – vstopi (poišči Rimljani na slovenskih tleh – klikni), beri in rešuj naloge.

 

Da ostanete zdravi in pazite nase želim

učiteljica Sabina Žnidar

2. teden:

TEDEN OD 23. do 27. marca 2020

  1. a, 7. b in 7. c

Sedmošolci, pozdravljeni

takole, na daljavo. Upam, da ste pridno sledili navodilom in opravili obveznosti prvega tedna. Res je, ni boljšega, kot sta osebni stik in pogovor z vami, a nova tehnologija nam tudi veliko omogoča, kajne? Vabim vas, da mi kaj napišete, pošljete kakšen zanimiv posnetek, morebiti samo pozdrav … na moj e-naslov ali po eAsistentu (morda se celo “srečamo” v spletni učilnici prek eAsistenta). Prav tako mi pišite, če imate kakšno težavo. Dosegljiva sem na naslovu znidar.sabina@gmail.com

“Ne učimo se za šolo,

ampak za življenje.” (Seneka ml.)

 

Navodila so enaka za vse tri oddelke, za dve šolski uri. Delate po zapisanem navodilu ob dnevu in uri, ko imate predmet na urniku. Obveznosti si lahko razporedite, seveda, tudi po svoje.

POTREBUJEŠ: SAMOSTOJNI DELOVNI ZVEZEK, 2. del

iRokus – povezava

  1. URA 7. a, 7. b in 7. c

Preveri rešitve nalog iz SDZ preteklega tedna.

RIM ALI KARTAGINA

  1. POJDI NA INTERAKTIVNI SDZ (na spletni strani iRokus-a, saj je odprto za vse in se prijavi) – Raziskujem preteklost 7, 2. del – klikni nanj (takšen, kot ga uporabljamo v šoli). Pri obeh vsebinah, ki si ju predelal v preteklem tednu, klikaj na posamezne ikone ob nalogah ali poslušaj posnetke, preberi, rešuj … Je šlo? Malo si preveril in utrdil svoje znanje.
  2. Na straneh 16 in 17 beri učno snov, sproti rešuj naloge ter ob straneh klikaj na ustrezne znake (preberi ali si oglej posnetek) in sledi navodilom posameznih nalog.

Pomemben je zapis v okvirju na straneh 18 in 19. Preberi zapisano in si čim več zapomni. Ob nalogi 6 klikaj in spoznavaj (Hadrijanov zid, zemljevid, kratek posnetek).

  1. V zvezek zapiši zgoraj navedeni naslov in prepiši besedilo na POVEZAVI.
  2. V celih povedih zapiši odgovore na vprašanja na strani 22 (vprašanja 1, 2, 3, 4, 5, 6 in 7 pod “Ponovimo”).

Pri učenju si pomagaj z besedili na omenjenih straneh.

Kdor do interaktivnega učbenika ne bo mogel dostopiti, dela po navodilu po svojem       samostojnem delovnem zvezku, a brez povezav.

ZA RADOVEDNE: Reši nalogi “Premisli” in “Učenje s spletom”.

 

  1. URA 7. a, 7. b in 7. c

KRIZA RIMSKE DRŽAVE IN NJEN PROPAD

Zopet delaš s pomočjo interaktivnega samostojnega delovnega zvezka na spletni strani iRokus-a. Kdor ne more ali ne zna, dela po svojem samostojnem delovnem zvezku.

  1. POJDI NA INTERAKTIVNI SDZ (na spletni strani iRokus-a in se prijavi) – Raziskujem preteklost 7, 2. del – klikni nanj (takšen, kot ga uporabljamo v šoli), na straneh 20 do 22 klikaj na posamezne znake (oglej si slike, zemljevid … preberi, poslušaj). Si uspel?
  2. Na straneh 21 do 22 beri učno snov in sproti rešuj naloge.
  3. V zvezek zapiši zgoraj navedeni naslov in prepiši besedilo na POVEZAVI.

Zapiši odgovore v celih povedih, stran 22, vprašanja 8, 9, 10 in 11 pod “Ponovimo”.

Prepiši nove pojme.

  1. ZA RADOVEDNE: Reši vaji “Premisli” in “Učenje s spletom”

Oglejte si kakšen zanimiv film iz časa starodavnega Rima ali kaj preberite.

V branje, reševanje: Priloge

Rimski imperij

Vprašalnik o Rimskem imperiju

https://www.liveworksheets.com/worksheets/sl/History/Rimska_vojska/Rimska_vojska_hp39761xp

https://www.liveworksheets.com/worksheets/sl/History/%C5%A0irjenje_rimskega_imperija/%C5%A0irjenje_rimskega_imperija_dj39724sp

Bodite uspešni, ustvarjalni in vedoželjni, pazite nase in seveda: BODITE DOMA!

Vse dobro vam želim

vaša učiteljica

 

1. teden: TEDEN OD 16. do 20. MARCA 2020

  1. a, 7. b in 7. c razred

Sedmošolci, pozdravljeni!

Tokrat bomo delali na daljavo in verjamem, da večjih težav ne boste imeli. Upam, da ste dobro vi in vaši bližnji in da bo tako tudi ostalo.

Navodila so enaka za vse tri oddelke, za dve šolski uri. Delate po zapisanem navodilu (berete na omenjenih straneh, prepišete iz priponk v svoje zvezke, rešujete naloge v samostojnem delovnem zvezku).

POTREBUJETE 2. DEL SAMOSTOJNEGA DELOVNEGA ZVEZKA

  1. URA 7. a, 7. b in 7. c razred

PREDRIMSKA ITALIJA

  1. V zvezek zapiši zgoraj navedeni naslov in prepiši besedilo, ki je na tej POVEZAVI (Predrimska Italija). Prepiši besedilo, ki je na 1., 3. in 4. prosojnici, legendo o rimski volkulji pa si samo preberi. Oglej si še, kdo je naseljeval današnji Apeninski polotok v preteklosti.
  2. Preberi besedilo v samostojnem delovnem zvezku, str. 6 do 8 in si čim več zapomni.
  3. Reši naloge v samostojnem delovnem zvezku, str. 6 do 8 (naloge 1, 2, 3 in 4). Pri nalogi 2 si pomagaj s prosojnico št. 2 na zgornji povezavi.
  4. Odgovori na vprašanja na str. 8 pod PONOVIMO.
  5. Za učence, ki želite vedeti več, rešite še nalogo UČENJE S SPLETOM.

 

  1. URA 7. a, 7. b in 7. c

OD REPUBLIKE K CESARSTVU

a) V samostojnem delovnem zvezku preberi besedilo na straneh 9 do 15.

b) V zvezek zapiši zgoraj navedeni naslov in prepiši besedilo, ki je na prvem diapozitivu, na tej POVEZAVI (Od republike k cesarstvu). Kar je na drugem diapozitivu, si preberi.

c) Reši naloge v samostojnem delovnem zvezku, str. 9 do 15 (naloge 1, 2, 3, 4, 5, 6 in 7).

Odgovore najdeš v besedilih, ki so navedena pred omenjenimi nalogami in jih izpišeš na ustrezna mesta.

d) Odgovori na vprašanja na str. 15 pod PONOVIMO (čim bolj natančno in v celih povedih).

Za ustno ocenjevanje znanja in pa preizkus znanja, ki ga pišemo v mesecu aprilu (upam), bom pripravila vprašanja. Dobite jih naknadno, v prihodnjih dneh. Pisali bomo učno snov, ki smo jo predelali v šoli, torej vključno z grško zgodovino. V poštev pride samostojni delovni zvezek, 1. del.

V kolikor je še kaj nejasnosti, sem na voljo na e-naslovu znidar.sabina@gmail.com .

Želim vam uspešno delo, prijetno druženje z domačimi, predvsem pa pazite nase in bodite zdravi!

(Skupno 3,174 obiskov, današnjih obiskov 1)