1. c

1. teden
2. teden
3. teden
4. teden
5. teden
6. teden
7. teden

8. teden:
Računanje je igra 1

Rešene nagradne kupone fotografirajte s telefonom in pošljite po elektronski
pošti, do 15. maja, na naslov ri5@antus.si

PONEDELJEK

TOREK:

KD – Igramo se gledališče oz. prenos projekcije: LutkovnoGledalisce

SREDA

ČETRTEK

PETEK

 

7. teden:

PONEDELJEK

TOREK

Številski trak do 20

SREDA

ČETRTEK: Športni dan – Medgeneracijske igre

PETEK

 

Prvomajske počitnice

 

6. teden:

PONEDELJEK

Računam vsak dan

TOREK

SREDA: TD – Promet

ČETRTEK

GUM1r

PETEK
5. teden:

TOREK

SREDA

ČETRTEK

PETEK
4. teden:

PONEDELJEK

TOREK

SREDA

ČETRTEK

PETEK, 10. 4. 2020, KD 1. r.: Šege in navade velikonočnega časa

 

3. teden:

Športni krožek 1. skupina

PONEDELJEK: Športni dan

Snov od torka do petka

za GUM – Četrtek:

 

2. teden: Torek Sreda Četrtek Petek

PONEDELJEK, 23.2020, 1.c, Mojca Potočnik, prof.

SLOVENŠČINA:

  • Pogovori se o svojih željah … Kaj si želiš? Kdo ti lahko izpolni željo? Kakšna bi bila tvoja želja, če bi se lahko uresničila le v domišljiji?
  • Deček Benjamin si je želel, da bi imel psa. Njegova želja se je uresničila in nastala je pravljica…

L. Suhodolčan – Piko dinozaver, BERILO str. 26 – 31 (PREBEREMO)

  • zapis v zvezek : PIKO DINOZAVER,
  • obnovi zgodbo in odgovori na vprašanja, ki so zapisana v berilu na str. 31.,
  • v zvezek ilustriraj del besedila, ki se ti je najbolj vtisnil v spomin in
  • povej svojo zgodbo: “Nekega dne sem skozi okno svoje sobe zagledal(a)…

SPOZNAVANJE OKOLJA:

Pomlad – opazovalni sprehod

  • V tvoji bližnji okolici opazuj, kako se je spremenila narava in se pogovorite o značilnostih pomladi.

ŠPORTNA VZGOJA:

  • danes telovadimo z Juvijem, želim ti obilico zabave!

https://www.youtube.com/watch?v=UgRENY-okaM

NE POZABI – VSAK DAN 5 min branja, 5 min pisanja in 5 min računanja.

ŠPORTNI KROŽEK I. SKUPINA:

Spretnosti z žogo

  • najprej se dobro ogrej (lahko tekaš tudi na mestu),
  • gimnastične vaje (začneš pri glavi, ramena, roke, boki, trup, kolena, noge, stopala …ne pozabi na počepe),
  • če nimaš možnosti, da bi šel na zrak in svoje spretnosti z žogo pokazal v naravi, lahko žogo kotališ po hodniku najprej z desno, nato z levo in z obema rokama; obrni se in poskusi vzvratno – prvo samo z levo, nato z desno in z obema rokama. Doma si lahko postaviš ovire, v naravi jih sam poišči (v gozdu ti bodo v veliko pomoč npr. drevesa). Žogo vrzi v zrak in jo ujemi najprej z eno in nato z drugo roko. Bodi ustvarjalen in pokaži svoje spretnosti z žogo doma (PAZI, DA NE BO POŠKODB IN RAZBITIN) ali na prostem (v gozdu).
  • za konec se ulezi na hrbet, zapri oči in 10x globoko vdihni in izdihni. Počasi vstani in imej prečudovit dan!

TOREK

TOREK, 24.3.2020, 1.c, Mojca Potočnik, prof.

SLOVENŠČINA:

Glas in črka U

  • naštej čim več besed, ki se začnejo ali končajo na črko U
  • POKAŽEMO, KAKO IZGLEDA ČRKA U IN POGLEDAMO PRAVILEN ZAPIS na spodnji povezavi:

https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/tiskane-crke/u/poglej-kako-napisem-to-crko

  • učenje velike tiskane črke U – s prstom po zraku, na mizi, nekomu po hrbtu, na veliko in majhno podlogo …
  • zapis v zvezek – kot smo zapisovali vse črke do sedaj. Pravilen zapis si še enkrat oglej na zgornji povezavi in pazi na pravilno poteznost (pravilen zapis)
  • poišči črko U :

https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/tiskane-crke/u/poisci-crko

  • kje v besedi slišiš glas U:

https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/tiskane-crke/u/kje-v-besedi

DOMAČA NALOGA : Zvezek za opismenjevanje str. 34 – zapis črke U, beri besedilo in ga prepiši v zvezek (URA, ULA, UTA …).

MATEMATIKA:

Trikotnik

  • V zvezek napiši naslov TRIKOTNIK in s prosto roko nariši nekaj trikotnikov v različnih legah in velikostih. Iz reklam izreži predmete, ki so trikotne  oblike in jih prilepi v zvezek.
  • LILI in BINE MATEMATIČNI delovni zvezek 2. del, str. 67.

 

SPOZNAVANJE OKOLJA:

  • V zvezek spoznavanje okolja oblikuj in nariši miselni vzorec.

Za pomoč, pomlad, miselni vzorec

(lahko pa narediš po svoje):

Čez obe strani v zvezku nariši veliko trobentico s 5 listi. Na sredini je oranžen krog z naslovom POMLAD

  • V 5 prostorov nariši oz. prilepi značilnosti POMLADI:

znanilci pomladi (zvonček, teloh, trobentica, tulipan, narcisa, žafran, …)

narava in vreme (veliko dežja, enakonočje – pol kroga črnega, pol rumenega; dan in noč sta 21.3. enako dolga, grmovje in drevje brsti in cveti… )

vrt in sadovnjak (nariši orodja, ki jih potrebujemo pri delu na vrtu in v sadovnjaku; prekopamo in oblikujemo gredo, sejemo in sadimo, zalivamo v sadovnjaku obrezujemo veje…)

živali (ptički se ženijo in si spletajo gnezda, ptice selivke se vrnejo, zimski zaspanci se prebudijo…)

obleka in obutev.

GLASBENA VZGOJA:

Antonio Vivaldi – Pomlad

  • pogovori se o pomladi – pomagaj si z miselnim vzorcem, ki si ga narisal/a pri spoznavanju okolja (kaj se dogaja v tem letnem času, kakšna dela se opravljajo, kakšna je narava, kakšno vreme … ).
  • Poslušanje skladbe Antonio Vivaldi – Pomlad. Ob poslušanju si zamisli motiv pomladi, ki bi ga lahko narisal/a.

 

  • V zvezek napiši naslov POMLAD in nariši poljuben motiv pomladi. Ko z risanjem končaš, se ob ponovnem poslušanju gibaj – izmisli svoj ples in ga zapleši staršem.

 

SREDA, 25.3.2020, 1.c, Mojca Potočnik, prof.

ZAPOJ MAMICI PESEM, KI JO ŽE ZNAŠ:

JAZ IMAM PA GOSLICE,
GOSLICE ZVENEČE,
KI POJO MI PESMICE,
PESMI ZLATE SREČE.

JAZ IMAM PA MAMICO,
MAMICO LJUBEČO,
ZAIGRAM JI PESMICO,
JI PRINAŠAM SREČO.

ISKRENE ČESTITKE VSEM MAMICAM OB DANAŠNJEM PRAZNIKU!

SLOVENŠČINA:

Glas in črka U

  • Delovni zvezek za opismenjevanje str. 34 – na glas preberi besede, ki si jih zapisal za domačo nalogo in povej, kje slišiš glas U (na začetku, na sredini ali na koncu).
  • V zvezek prepiši besedilo na strani 35 (označeno z zvezdico) in ga vsaj 2x preberi. Spretni bralci lahko berete besedilo, ki je označeno z utežjo.
  • Na povezavi lahko vadiš črko U

https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/tiskane-crke/u/poisci-besedo

https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/tiskane-crke/u/poisci-sliko

MATEMATIKA:

Vzorci

Ponovimo, kar vemo o vzorcih:

  • kateri elementi se lahko ponavljajo v vzorcu (številke, liki, telesa, črte, barve …); kakšen mora biti začetek vzorca (vsaj dvakrat se ponovi skupina elementov, ki se v vzorcu ponavljajo); kako nadaljujemo vzorec (ugotovimo pravilo, po katerem je vzorec zgrajen in ponavljamo gradnike); kako zaključimo vzorec (zadnji gradnik mora biti ponovljen v celoti).
  • samostojno reši naloge v LILI in BINE MATEMATIČNI delovni zvezek 2. del, str. 68 in 69
  • v zvezek napiši naslov VZORCI in sam sestavi 5 različnih vzorcev

ŠPORTNA VZGOJA:

  • hodim, tečem skačem na sprehodu (staršem lahko pripraviš štafetne igre v gozdu – pomagaj si s storži, listjem, …).

DOPOLNI POUK (MATEMATIKA):

ZAPIŠI ŠTEVILA PO NAREKU:

3          4          5          0          1          7          8          9          2          6          10

RAČUNE ZAPIŠI V ZVEZEK IN IZRAČUNAJ:

4 + 2 =                                     9 – 9 =                                     4 + 0 =

7 – 5 =                                     5 + 2 =                                     9 – 7 =

10 – 1 =                                   2 + 6 =                                     2 + 2 =

6 + 3 =                                     10 – 0 =                                   5 – 5 =

 

IZPOLNI TABELO:

 PREDHODNIK  ŠTEVILO NASLEDNIK
6 7 8
3
5
10
0
3
9
1

 

ČETRTEK, 26.3.2020, 1.c, Mojca Potočnik, prof.

SLOVENŠČINA:

L. Suhodolčan – Piko dinozaver

  • poslušanje radijske igre :

https://www.youtube.com/watch?v=fu75oJDAoQA

  • primerjaj vsebini obeh poslušanih pravljic in naštej razlike (prvo ste brali, danes si poslušal/a, …)
  • dopolni risbo v zvezku, če je še nisi dokončal

MATEMATIKA

Računam do 10

LIKOVNA VZGOJA:

Risba iz geometrijskih likov

  • izdelaj ŠTAMPILJKO iz LIKOV, ki smo jih spoznali (TRIKOTNIK, KVADRAT, KOCKA IN PRAVOKOTNIK). Kako?
  • krompir razreži na polovico. Na odrezano polovico s flomastrom nariši trikotnik, krog, kvadrat ali pravokotnik. Odvečno “meso” odreži s kuhinjskim nožem (POMOČ STARŠEV). Na ta način dobimo lik izbočen iz podlage. Naj bo izbočen vsaj 5 mm. V papirnat krožnik ali na kakšno drugo podlago stisni tempero in pomoči krompir v barvo. Naj bo površina lika čimbolj enakomerno namazana z barvo. Če bo na liku preveč barve, bo štampiljka pri odtisu zdrsnila, kar ne bo povzročilo lep odtis. Zato odstrani odvečno barvo z nekaj odtisi na dodatnem papirju. Če delamo pravilno, lahko naredimo več odtisov, preden moramo ponovno pomočiti krompir v barvo. Preden krompir pomočiš v drugo barvo, ga speri z vodo in obriši z brisačko.

Danes si lahko izbereš poljuben motiv! Veselo na delo …

VESELIM SE TVOJE FOTOGRAFIJE!!

PETEK, 27.3.2020, 1.c, Mojca Potočnik, prof.

SLOVENŠČINA:

Branje in pisanje

  • preberi in prepiši po nareku v zvezek

NAREK

K     R     J      I      U     V     E     N     O     L     T     A

URA  JE  NA  OMARI.

JURE  JE  URO  NAVIL.

JERNEJ  JOKA  IN  TARNA.

MIRO  IMA RJAVO KOLO.

MATEMATIKA:

Računam do 10

SPOZNAVANJE OKOLJA in ŠPORTNA VZGOJA:

Opazujem cvetlice

  • s starši se odpravi na sprehod. Oglej si, kakšne cvetlice že cvetijo? Kje ste jih našli? Kakšna so drevesa? Cveti mogoče kakšen grm? Si opazil kakšno žival? Kakšno je bilo vreme? Kaj si delal/a? …
  • ker znanilce pomladi že poznaš, si jih oglej še podrobno! V zvezek prilepi učni list in opazuj, poimenuj, naštej njihove dele: cvet, steblo, list, korenika/čebulica s koreninicami/gomolj. Cvetlice primerjaj med seboj, išči podobnosti in razlike.

GLASBENA VZGOJA:

Kukavica

KUKAVICA

KUKAVICA

KUKU, KUKU,

IZ GOZDA ODMEVA,

KUKU, KUKU,

ŽE KUKAVCE GLAS.

KUKU, KUKU,

NAM PTIČKA PREPEVA,

KUKU, KUKU,

POMLAD JE ŽE TU.

  • napiši naslov KUKAVICA in jo nariši v zvezek

DDP – ISP (ČETRTEK, 26.3.2020)

Pišemo črke, besede in povedi

  • preberi in zapiši v zvezek

N         I          K         U         R         T         A         O         J

JE        NI        KO      TI        TO       ME     

JOK    NIK     KIT     TAT    VOK    JOK

INA IMA TORTO.  NIK NIMA AVTA.

  • naštej tri besede, ki se začnejo na glas U
  • naštej tri besede, ki se končajo na glas R

 

1.teden:  TO Sreda Četrtek Petek

PONEDELJEK, 16. 3. 2020, 1. c, Mojca Potočnik, prof.

SLOVENŠČINA :

S. Makarovič – Zajček gre na luno, BERILO str. 102

  • zapis v zvezek: ZAJČEK GRE NA LUNO
  • obnovi zgodbo in odgovori na vprašanja, ki so zapisana v berilu na str. 105.
  • v zvezek nariši, kako si predstavljaš veliko srebrno kroglo in lunine zajčke, kako je izgledal travnik štiriperesnih deteljic in ne pozabi na belega zajčka.

SPOZNAVANJE OKOLJA :

  • Zapis v zvezek: IMAM PRAVICE IN DOLŽNOSTI (stran razdeli na polovico – prva polovica PRAVICE, druga dolžnosti)
  • Vsak človek ima pravice in dolžnosti. Nekatera opravila MORAMO izpolnjevati – hoditi v šolo, narediti nalogo. Nekatera pa smemo opraviti le z dovoljenjem in pod nadzorom odraslih – vožnja s kolesom, pomoč pri pospravljanju … Med seboj si moramo pomagati, če imamo različna mnenja in želje, je prav, da se o tem pogovorimo
  • V zvezek nariši, katere pravice in katere dolžnosti imaš.

ŠPORTNA VZGOJA :

Telovadba s “plišekom”:

https://www.youtube.com/watch?v=7VAEIkGmXno

 

NE POZABI – VSAK DAN 5 min branja, 5 min pisanja in 5 min računanja.


TOREK, 16.3.2020, 1.c, Mojca Potočnik, prof.

SLOVENŠČINA:

Glas in črka R

  • naštej čim več besed, ki se začnejo na črko R
  • POKAŽEMO, KAKO IZGLEDA ČRKA R IN POGLEDAMO PRAVILEN ZAPIS na spodnji povezavi:

https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/tiskane-crke/r/poglej-kako-napisem-to-crko

  • Učenje velike tiskane črke R s prstom po zraku, na mizi, nekomu po hrbtu, na veliko in majhno podlogo … )
  • Zapis v zvezek – kot smo zapisovali vse črke do sedaj. Pravilen zapis si še enkrat oglejte na zgornji povezavi in pazite na pravilno poteznost (pravilen zapis)

DOMAČA NALOGA : Zvezek za opismenjevanje str. 32 – zapis črke R, beri besedilo in ga prepiši v zvezek (SIR, MIR, TIR, …)

GLASBENA VZGOJA:

POTOČEK

POTOČEK    (JANEZ BITENC)
POTOČEK, POSTOJ IN POGLEJ,
KJE DOMEK JE TVOJ, MI POVEJ.

MOJ DOMEK JE TAM, POD GORO,
KJER PTIČKI VESELO POJO.

ZAKAJ PA NEMIRNO HITIŠ,
OD DOMA IN PTIČKOV BEŽIŠ?

SAJ VRNEM SE SPET POD GORO,
KO DEŽEK NAMOČI ZEMLJO.

MATEMATIKA:

LIKI

  • ponovi, katera telesa si spoznal in jih poimenuj (KROGLA, KVADER, KOCKA in VALJ). Naštej kje vse najdemo posamezna telesa v naravi.
  • Na kocki z barvasto kredo pobarvajte ploskev. Ploskev odtisnite na papir. Vprašajte, kaj je odtisnjeno na papirju? V kolikor ne dobite poimenovanja kvadrat, ga poimenujete vi. Po enakem postopku odtisnete pravokotno ploskev kvadra za pravokotnik, ravno ploskev valja za krog in trikotno ploskev (piramida) za trikotnik. Še enkrat si oglej vse odtise in jih poimenuj, ter poimenovanja napišite ob like. Povemo, da so pravokotnik, kvadrat, krog in trikotnik LIKI.
  • V zvezek napišemo naslov LIKI, otrok naj sam odtisne posamezen lik pod naslov, vi dopišite poimenovanje.
    Liki1r

SPOZNAVANJE OKOLJA:

Kaj smem in kaj moram

  • Vodimo pogovor o pravicah, npr. da ima vsak pravico povedati kaj misli, katere pravice so za vse otroke na svetu enake … Povemo, da imamo poleg pravic tudi dolžnosti, ki jih moramo opravljati. Spodbudimo, naj pove, katere dolžnosti mora opravljati v šoli in katere doma. Nekatera dela opravijo samo odrasli, ker so za otroke še pretežka ali prenevarna. Kaj doma lahko storiš in kaj ti pomagajo starši, zakaj?
  • Zapis naslova v zvezek : KAJ SMEM IN KAJ MORAM
  • Učni list nalepi v zvezek in pobarvaj krogec:

– KAJ LAHKO Z ZELENO BARVO

– KAJ MORAM Z RUMENO in

– KAJ NE SMEM Z RDEČO.

Pogovorite se ob posamezni sličici.

NE POZABI – VSAK DAN 5 min branja, 5 min pisanja in 5 min računanja.

 

SREDA, 17. 3. 2020, 1. c, Mojca Potočnik, prof.

SLOVENŠČINA:

Glas in črka R

  • Delovni zvezek za opismenjevanje str. 32 – na glas preberi besede, ki si jih zapisal za domačo nalogo in povej, kje slišiš glas R (na začetku, na sredini ali na koncu).
  • V zvezek prepiši besedilo na strani 33 (označeno z zvezdico) in ga vsaj 2x preberi. Spretni bralci lahko berete besedilo, ki je označeno z utežjo.
  • Na povezavi lahko vadiš črko R

https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/tiskane-crke/r/poisci-crko

 

MATEMATIKA:

Pravokotnik

  • V zvezek napiši naslov PRAVOKOTNIK in s prosto roko (šablone imamo v šoli!) nariši nekaj pravokotnikov v različnih legah in velikostih. Iz reklam izreži predmete, ki so pravokotne oblike in jih prilepi v zvezek.
  • LILI in BINE MATEMATIČNI delovni zvezek 2. del, str. 64. Ker imaš šablono v šoli, nariši s prosto roko.

ŠPORTNA VZGOJA:

Igre z žogo

  • Če imaš možnost, pojdi na svež zrak in igraj različne igre z žogo. Pokaži, kako mečeš žogo z eno in kako z obema rokama, kako podajamo, jo ulovimo, …

NE POZABI – VSAK DAN 5 min branja, 5 min pisanja in 5 min računanja.

 

ČETRTEK, 19. 3. 2020, 1. c, Mojca Potočnik, prof.

SLOVENŠČINA:

Barbara Gregorič / Jakec – Brat

  • Se spomnite Pedenjpeda? Je bil res korenjak? Kdo vse je korenjak? Spodbudimo k pripovedovanju, kdo vse je korenjak.
  • Danes boste spoznali pesem z naslovom Jakec – brat. Bomo videli, če v pesmi nastopa tudi kakšen korenjak. Staršem razloži, kdo je pisatelj in kdo pesnik.

BARBARA GREGORIČ

JAKEC – BRAT

NE DAM MAMICE NA POL!

MAMICA JE SAMO ZAME!

ODKAR JE PRINESLA DOJENČKA DOMOV,

SO VSE STVARI ZAVOZLANE.

TO NI NOBENA »DEKLICA,

KI SE BO Z MANO IGRALA«.

AMPAK PLEŠASTA SITNICA,

KI BI SAMO JEDLA IN SPALA.

NIHČE ME NIČESAR NI VPRAŠAL —

KAJ HOČEM IN KAJ BI RAD.

KAR VSILILI SO MI TO — SESTRICO.

IN ZDAJ MORAM BITI NJEN BRAT!

  • Razumevanje besedila :

Jakec pravi, da ne da mamice na pol. Kaj to pomeni? Kaj pa pomeni, da so vse stvari zavozlane? Kaj Jakca najbolj moti? Kdo je starejši: Jakec ali njegova sestrica? Kako Jakec pravi sestrici? Kdo je Jakcu rekel, da se bo njegova sestrica igrala z njim, ko bo zrasla? Ali Jakec verjame temu? …

  • V zvezek napiši naslov JAKEC – BRAT in nariši nastopajoče v pesmi.

MATEMATIKA:

Kvadrat

  • V zvezek napiši naslov KVADRAT in s prosto roko nariši nekaj kvadratov v različnih legah in velikostih. Iz reklam izreži predmete, ki so kvadratne oblike in jih prilepi v zvezek.
  • LILI in BINE MATEMATIČNI delovni zvezek 2. del, str. 65. Ker imaš šablono v šoli, nariši s prosto roko.

 

LIKOVNA VZGOJA:

  • Nariši risbo ali jo naslikaj – uporabiš lahko tudi mešano tehniko (barvice + flumastri, tempera barve + kolaž, vodene barvice + flumastri, …). Tema naj bo POMLAD.

NE POZABI – VSAK DAN 5 min branja, 5 min pisanja in 5 min računanja.

 

PETEK, 20. 3. 2020, 1. c, Mojca Potočnik, prof.

SLOVENŠČINA:

Berem, pišem

  • Na glas beri besedili v zvezku za opismenjevane na strani 32 (SIR, MIR, TIR, …) in 33 (SANJA IN ROMANA …).
  • NAREK – zapiši naslov v zvezek. Narek bere nekdo od starejših, otrok zapiše, kakor sliši (vmes ga ne popravljati!). Kar je narobe se na koncu prečrta in zapiše pravilno. Vso srečo!

 

NAREK

 

N         T         A         E         M        J          O         V         L         K         I         

KO      NI        JE        TA       VI        NE       MI       LE                  

NIK IMA VLAK.

TINA IMA NOVO KOLO.

MAMA NIMA AVTA.

 

MATEMATIKA:

KROG

  • V zvezek napiši naslov KROG in s prosto roko nariši nekaj krogov v različnih velikostih. Iz reklam izreži predmete, ki so okrogle oblike in jih prilepi v zvezek.
  • LILI in BINE MATEMATIČNI delovni zvezek 2. del, str. 66. Ker imaš šablono v šoli, nariši s prosto roko.

SPOZNAVANJE OKOLJA:

  • Ponovi: PRAVICE in DOLŽNOSTI; KAJ SMEM IN MORAM
  • Pogovorite se o pomembnosti upoštevanja navodil ob trenutnih razmerah pri nas! (SMEM pred hišo, MORAM držati varnostno razdaljo …)

GLASBENA VZGOJA :

MALI ZVONČEK

MALI ZVONČEK (MIRA VOGLAR)

MALI ZVONČEK SE JE ZBUDIL,

OČKE TRUDNE SI POMEL.

DA BI BRATCE VSE PREBUDIL,

KAR ZVONITI JE ZAČEL.

BIM BIM, BIM BIM, ZASPANCE BUDIM,

PRIŠLA JE POMLAD IN SONČEK NAŠ ZLAT.

BIM, BAM, BIM BAM, VSE ROŽCE NA PLAN,

BIM BAM, BIM BAM.

  • Zapis v zvezek : MALI ZVONČEK (MIRA VOGLAR), nariši o čem govori pesem.

ŠPORTNA VZGOJA:

  • V kolikor imaš možnost, pojdi na dolg sprehod v gozd.

NE POZABI – VSAK DAN 5 min branja, 5 min pisanja in 5 min računanja.

 

(Skupno 4.302 obiskov, današnjih obiskov 3)